Confecomerç llança la campanya “Principis per a recuperar els Principis. El Bon Comprar”

Aquesta nova campanya pone el acento en la situación global y en la importancia de cuidar el comercio de proximidad

Banner campanya "Principis per a recuperar els principis""
Banner campanya "Principis per a recuperar els principis""
Puntua del 1 a 5 estrellas

La Confederació del Comerç, Servicis i Autònoms de la Comunitat Valenciana (CONFECOMERÇ) ha posat en marxa, juntament amb les seues associacions sectorials, territorials, gremis i mercats municipals (entre les quals es troba l’Associació de Comerciants Benetússer), la campanya “Principis per a recuperar els principis. El bon comprar”, posant l’accent en la situació actual i en el valor de seguretat i garantia que representa per als ciutadans el xicotet comerç.

Rafael Torres, presidente de Confecomerç, durante la rueda de prensa
Rafael Torres, presidente de Confecomerç, durante la rueda de prensa/ EPDA

Es tracta de “recuperar uns principis que sempre han estat i que s’han anat perdent a conseqüència de la globalització però que actualment estan més vigents que mai i que pretén donar importància al que tenim a prop”, assegurava Rafael Torres, president de Confecomerç.

La base essencial d’aquesta campanya versa sobre 4 conceptes: pròxim, fresc, sostenible i humà. Amb aquests conceptes es pretén conscienciar i enaltir la labor del comerç de proximitat que promou productes autòctons, fa costat als sectors primaris, dona certesa al client i aposta per la proximitat. Aquest últim punt permet també contribuir amb la sostenibilitat, sent “un dels pilars centrals dels nostres negocis”. El disseny de la campanya té una estètica moderna amb tints tradicionals i ha sigut repartida en 10.000 cartells i 290.000 bosses.

El president de Confecomerç també ha assenyalat que “El nostre sector representa el 13% del PIB a Espanya, és la primera activitat del sector serveis amb major representació d’autònoms sobre el total d’afiliacions (26,5%), la que ofereix major oportunitat als joves (amb una contractació del 55,7% en menors de 30 anys), la que compta amb 211.912 afiliats un 2,2% més que en 2020, malgrat la crisi tan apressant que ha suportat el sector”.

A més, apuntava que “És important situar a un sector com és el xicotet comerç en primera línia. Estem en un moment en el qual hem d’afermar les bases que regeixen la nostra economia, les nostres pimes, micropimes i autònoms, que són les principals generadores de riquesa i, les que afavoreixen el creixement dels nostres municipis”.

Més informació

Vicente Navalón Pardo
Acerca de Vicente Navalón Pardo 704 Articles
Per tradició familiar fuster, per voluntat propia llibrer, per vocació informàtic. Actualment treballe a l'Associació de Comerciants de Benetússer com administratiu e informàtic. Intente tirar una maneta als comerços que tenen interès en digitalizar-se. A més duc un blog dedicat a l'Advaita, no dualitat i temes semblants.

Be the first to comment

Leave a Reply

Tu dirección de correo no será publicada.


*