Arriba la nova acció de #ElFuturoQueCompras

Quin futur tens?
Quin futur tens?

El pròxim dilluns 6 de setembre arranca la nova acció de la campanya “Xicotet Comerç. “#ElFuturoQueCompras”, una iniciativa de Confecomerç eminentment digital en la qual les associacions i els comerços adherits podran col·laborar també amb la cartelleria per al punt de venda que estem entregant aquesta setmana.

Com a principal novetat, Confecomerç sortejara 3 vals de compra de 250 euros (un per província) entre tots els usuaris que accedisquen a la web de la campanya i contesten l’enquesta que hem elaborat. El sorteig es realitzarà el 4 d’octubre.

“EL FUTUR SEGONS LES TEUES COMPRES”

Encara que en aquest últim any i mig les coses han canviat molt, el nostre futur encara no està escrit i hi ha molt en el que podem treballar perquè se semble més a aqueix en el qual ens agradaria viure.

Des de Confecomerç, amb el suport de la Associació de Comerciants Benetússer, es llança aquest 6 de setembre una nova acció de conscienciació i sensibilització ciutadana basada en la guardonada campanya “Xicotet Comerç. #ElFuturoQueCompras”. Amb humor, però sense deixar de posar el focus en la responsabilitat dels ciutadans, la nova estratègia ens ajudarà a reflexionar sobre com serà el futur dels nostres pobles i ciutats si mantenim els nostres hàbits de compra actuals.

Vols saber com ho farem? Continua llegint.

Què volem? En l’últim any i mig han canviat molt les coses. Nosaltres també. El futur que créiem conéixer ja no és tan segur. Però i si poguera ser-ho? És moment de comprometre’s i entre tots posar el nostre gra d’arena per a forjar un futur més segur per a tots nosaltres, i contribuir al fet que el nostre poble o ciutat del demà se semble més a aqueix que volem.

Les decisions que prenem, també quan comprem, afecten la societat que tindrem en uns anys. A les nostres mans està la possibilitat de canviar moltes coses i millorar-les (o seguir amb la inèrcia actual) Per això, si fa un any féiem reflexionar a la societat sobre el futur, ara volem ensenyar-los com serà el nostre entorn més pròxim, en funció del nostre comportament a l’hora de comprar.

Amb aquesta campanya volem donar al consumidor la sensació que ens estem jugant molt i hi ha molt a la seua mà. Però de manera didàctica, sense mals rotllos, sense amenaçar i oferint alguna cosa a canvi. Perquè res fa reaccionar més que quan et toquen el teu: el teu barri, el teu poble, la teua ciutat…

Vídeo

Audio

Més informació

Bases legals del sorteig:

Vicente Navalón Pardo
Acerca de Vicente Navalón Pardo 664 Artículos
Per tradició familiar fuster, per voluntat propia llibrer, per vocació informàtic. Actualment treballe a l'Associació de Comerciants de Benetússer com administratiu e informàtic. Intente tirar una maneta als comerços que tenen interès en digitalizar-se. A més duc un blog dedicat a l'Advaita, no dualitat i temes semblants.

Be the first to comment

Leave a Reply

Tu dirección de correo no será publicada.


*