“Menudències”: Arranca la nova campanya impulsada per l’ACiHB junt a CONFECOMERÇ que sensibilitza sobre la compra i consum en el comerç local

Portada "Menudències" Blog

Indice de contenidos / Index de continguts

5/5 - (1 voto)

• La iniciativa té com a objectiu visibilitzar els valors que representa el comerç de proximitat i el paper contributiu del sector amb la societat

• Més de 60 establiments de comerç i hostaleria de Benetússer participen en aquesta iniciativa que consta d’un vídeo i continguts per a xarxes socials en valencià i castellà

La campanya “Menudències”

L’Associació de Comerç i Hostaleria de Benetússer, membre de Confecomerç ha posat en marxa la campanya “Menudències”, una acció que busca sorprendre i fidelitzar a clients i nous consumidors conscienciant sobre la importància de comprar i consumir en el comerç local.

La campanya posa en relleu que quan desapareix un comerç o un establiment d’hostaleria , perdem tots. El comerç i la hostaleria de proximitat són els sectors que més contribuïxen a les arques públiques, els que fan créixer els servicis públics dels ajuntaments, que repercutixen positivament en tots els veïns.

El vídeo de la campanya reflectix els beneficis que té el comerç local per al conjunt de la societat. Posa en evidència eixes “menudències”, de les quals el sector està orgullós, eixes xicotetes coses que convertixen al comerç i la hostaleria de proximitat, en la millor opció per al consumidor.

El president de la Associació de Comerç i Hostaleria de Benetússer ha assenyalat que “hem de treballar per la conscienciació, mostrant els valors del xicotet comerç i la xicoteta hostaleria i sensibilitzar sobre els hàbits de compra i consum. Cada vegada que comprem i consumim al comerç local estem comprometent-nos amb el municipi, apostant per un model de negoci de proximitat, de producte fresc, que promou la sostenibilitat, que compta amb una àmplia especialització i tracte personalitzat, que aporta seguretat als nostres carrers, que contribuïx socialment perquè els ciutadans compten amb més i millors recursos públics”.

Objectius

L’acció busca conscienciar sobre la necessitat de potenciar un teixit comercial i hostaler format per centenars de pimes, micropimes i autònoms, que representen la base de l’economia de Benetússer. “En un món globalitzat com l’actual, hem de fer pedagogia, sobre quin és la millor opció de compra, quin és el comerç i establiment que més beneficia a la ciutadania, quin és el que li proporciona un entorn més concorde a les seues necessitats”, ha assenyalat el president de l’associació, Christian Herrera.

El comerç i la hostaleria de proximitat són sectors prioritaris, els que més contribuïxen amb l’Administració local, per la qual cosa és necessari treballar conjuntament, l’Associació de Comerç i Hostaleria de Benetússer i l’ajuntament, en polítiques, encaminades a fomentar la conscienciació, a ajudar amb mesures que facen costat al relleu generacional, a promoure l’emprenedoria en el sector, atraient el talent jove, a establir mesures que ajuden a fomentar la compra i el consum al comerç i hostaleria de Benetússer, sectors que contribuïxen i fan créixer els serveis públics.

Materials

Video

Vicente Navalón Pardo
Acerca de Vicente Navalón Pardo 756 Articles
Per tradició familiar fuster, per voluntat propia llibrer, per vocació informàtic. Actualment treballe a l'Associació de Comerciants de Benetússer com administratiu e informàtic. Intente tirar una maneta als comerços que tenen interès en digitalizar-se. A més duc un blog dedicat a l'Advaita, no dualitat i temes semblants.

Be the first to comment

Leave a Reply

Tu dirección de correo no será publicada.


*