“El Principi dels Principis”, la nova campanya de Confecomerç

El Principi dels Principis
El Principi dels Principis
Puntua del 1 a 5 estrellas

Arranca l’acció impulsada per l’Associació de Comerciants Benetússer al costat de Confecomerç que dona continuïtat a la premiada i reconeguda campanya, “PRINCIPIS PER A RECUPERAR ELS PRINCIPIS”.

L’Associació de Comerciants Benetússer, membre de Confecomerç ha posat en marxa una nova acció, que dona continuïtat a la campanya de l’any passat, que va rebre més de deu premis i reconeixements en destacats certàmens de publicitat a nivell autonòmic, nacional i internacional.

Si en 2022 es va posar el focus en la necessitat de recuperar els principis, de reflexionar sobre l’imprescindible que és tindre un comerç a prop, en aquesta ocasió el vídeo mostra l’origen d’uns valors, que ara com ara són l’essència de qualsevol comerç local, convidant a reflexionar sobre el significat de comprar en el comerç de proximitat.

L’acció va dirigida al consumidor final i pretén conscienciar sobre la necessitat de promoure uns principis que són l’ADN del xicotet comerç, i que repercuteixen en el desenvolupament, prosperitat i benestar de la nostra societat.

Per a la iniciativa s’han produït peces com a cartelleria, distribuint gratuïtament un total de 50 cartells entre els comerciants associats de Benetússer, amb la finalitat de captar l’atenció dels clients i difondre al màxim l’acció.

La campanya compta amb una web, en la qual s’han bolcat tots els materials (cartells, vídeo, vídeos curts de cada concepte, i gifs animats).

El president de l’Associació de Comerciants Benetússer, ha assenyalat que la campanya “centra l’atenció en uns conceptes que són presents en cada decisió de compra. Cada vegada que triem comprar en el xicotet comerç estem apostant per la prosperitat dels qui tenim a prop (veïns, amics, família), estem contribuint a generar riquesa i ocupació, donant suport a les tradicions que ens identifiquen, reduint les emissions de carboni, promovent la sostenibilitat i la cura pel medi ambient, en definitiva, estem potenciant una economia local sostenible”.

Christian Herrera ha destacat que “aquesta campanya no és només un crit d’atenció a la conscienciació sinó que posa en relleu la valuosa contribució del sector amb el territori i amb la societat, la qual cosa li dota al sector d’un caràcter estratègic. I també el compromís de l’aposta pel local, un valor diferencial davant un món cada vegada més globalitzat i impersonal”.

“I és ara precisament, en aquesta arrancada de legislatura quan el xicotet comerç ha d’ocupar el lloc que li correspon, com a sector prioritari, palanca d’impuls de l’economia local en aquesta etapa de recuperació, necessari per al proveïment i servei a la població. Perquè la nostra capacitat de triar on comprem és decisiva per al desenvolupament dels territoris, igual que ho són les accions, que determinen un model de ciutat, l’impuls d’una economia més sostenible, i l’aposta per un major equilibri comercial”, ha subratllat el president Christian.

“En un món marcat per la globalització és vital recordar i valorar el que representa el xicotet comerç per a la nostra societat, uns valors que estan recollits en aquesta campanya i que repercuteixen en benefici de tots”, ha apuntat finalment el president Christian.

Vicente Navalón Pardo
Acerca de Vicente Navalón Pardo 749 Articles
Per tradició familiar fuster, per voluntat propia llibrer, per vocació informàtic. Actualment treballe a l'Associació de Comerciants de Benetússer com administratiu e informàtic. Intente tirar una maneta als comerços que tenen interès en digitalizar-se. A més duc un blog dedicat a l'Advaita, no dualitat i temes semblants.

Be the first to comment

Leave a Reply

Tu dirección de correo no será publicada.


*