Decorar per Nadal sense recórrer a la il·luminació?

Ja es pot visualitzar aques webinar en l'Acadèmia dels Comerços

webinar Navidad. Helia
webinar Navidad. Helia
5/5 - (1 voto)

El Nadal és l’època per excel·lència de l’any per al comerç. Un període en el qual les emocions s’intensifiquen i en el qual la compra experiencial aconsegueix la seua màxima expressió.

Crear experiències memorables amb punts i tan variats estímuls com hi ha per Nadal hauria de ser bufar i fer ampolles, però no sempre és necessari ni recomanable.

Sobre això i sobre com crear decoracions que ens ajuden a destacar el nostre producte i a vendre més sense recórrer a la il·luminació va girar el webinar organitzat per Confecomerç el passat 15 de novembre, en el qual la creativa i arquitecta multidisciplinària Helia de Sant Nicolás va oferir algunes claus per a impactar en el client i que el comerç transmeta l’esperit nadalenc sense perdre la seua essència. Tot això, sense realitzar una despesa energètica extra que augmente la nostra factura de la llum.

La clau està a mantindre l’essència del comerç i saber triar

Per evitar que la “capa del Nadal sepulte el producte”, cal “seleccionar estratègicament”, va assenyalar l’experta, per a qui és possible “transmetre l’esperit nadalenc a través de xicotetes coses, sense perdre l’essència del comerç”.

A través de múltiples exemples i de forma eminentment pràctica, De Sant Nicolás va ressaltar la importància d’entendre l’espai i va explicar com emprar l’estratègia, el disseny i l’emoció per a despertar l’interés del client, donant personalitat al comerç i diferenciant-lo de la competència.

En el webinar, va oferir una àmplia varietat d’idees perquè cada comerciant construïsca el seu univers nadalenc personal a través del color, les formes, les textures, les olors i els sons.

Línia de suport a comerços de Confecomerç

Per part seua, la responsable de Comunicació de Confecomerç, María Jesús Torres, va explicar que aquest webinar s’emmarca en la línia de suport directe als comerços, per a “ajudar-los a estalviar, arribar a més clients i vendre més”, especialment en un moment en el qual necessitem “atraure més que mai al client per a reactivar el consum, i tenim l’energia a preus disparats i un Pla d’Estalvi Energètic que ens limita el consum energètic”.

Torres va repassar algunes de les iniciatives que està impulsant la Confederació per a ajudar els comerços a afrontar aquesta crisi energètica, des de les reivindicacions traslladades al Govern autonòmic i central perquè es reduïsquen els costos energètics dels comerços, fins a l’anàlisi d’alternatives energètiques al sistema convencional, passant per tota la labor d’informació sobre les mesures d’estalvi energètic o els models de cartelleria informàtica amb els límits de temperatura, apagat de llums o tancament de portes, que estan a la disposició dels associats en la web de Confecomerç.

Aquest webinar pot tornar a veure’s en l’Acadèmia dels Comerços de Confecomerç. Servei exclusiu per a associats:

Vicente Navalón Pardo
Acerca de Vicente Navalón Pardo 747 Articles
Per tradició familiar fuster, per voluntat propia llibrer, per vocació informàtic. Actualment treballe a l'Associació de Comerciants de Benetússer com administratiu e informàtic. Intente tirar una maneta als comerços que tenen interès en digitalizar-se. A més duc un blog dedicat a l'Advaita, no dualitat i temes semblants.

Be the first to comment

Leave a Reply

Tu dirección de correo no será publicada.


*